H-a-h

2014 was het jaar waarin steeds meer merkfabrikanten en hun mediabureaus het medium huis-aan-huis hebben ontdekt.
En dat klopt wat ons betreft. Nog nooit hebben we zoveel offertes moeten maken en advertorials geplaatst in de huis-aan-huisbladen als in 2014. Recente voorbeelden kunt u opvragen.

Twee tussenkoppen in het artikel halen we er nog even uit:
‘Bij de doelgroep aan tafel’
Klopt als een bus, want 84% leest het huis-aan-huisblad.
‘In de mediamix’
Zo wordt de advertorial steeds vaker in de overweging meegenomen.

Een advertentie zet aan tot iets
een advertorial legt de content uit

Geïnspireerd geraakt? We horen het graag.
(bron: vakblad Adformatie)

Gelezen in een nieuwsbrief:
De opkomst van Content Marketing wordt over de gehele linie genoemd als een grote trend.
Elk merk moet een verhaal hebben dat relevant is voor de consument. Ons voornemen voor 2015 is om voor al onze adverteerders dat verhaal te gaan zoeken, om meer trust op te kunnen bouwen bij de ontvangers van de boodschap.
Voor tientallen jaren was de hamvraag: ‘Hoe waardevol is het merk?’ Vandaag is de hamvraag: ‘Hoe waardevol is jouw informatie?’

Reactie campagnemanager Artsen zonder Grenzen:
‘Inspirerende verhalen laden een merk veel meer dan een platte verkoopboodschap. Het is geweldig om te zien dat onze achterban deze verhalen ook deelt via social media.’
(bron: Het Communicatie Collectief)